Actualitat del Club

Vols que t'enviem l'Actualitat del Club cada cop que publiquem res? Dona'ns la teva adreça:
Termes i Condicions
Notícies o dades que volem compartir amb tothom. Recull de l'activitat que fem. Anuncis o comunicats a tots els associats... Si en caben de coses aquí!

¡Estrenamos Web!

Hoy estrenamos nueva versión de la web (que iremos puliendo en los próximos días). La primera versión costaba mucho de actualizar, y eso hizo que fuésemos dejando de usarla para comunicar.

Esta nueva versión está más al día. Como veis, la parte de publicación de noticias es la central, y ahora admite más cosas:
1) Todos podeis hacer comentarios a las noticias.
2) Os podéis suscribir para que se os envíe un correo electrónico

Os invito a que os suscribáis dando vuestro correo electrónico, y a correr la voz para que se difunda rápido este mensaje.

9 de Novembre: Apunta't al Pentathlon

Ja han passat molts dies des de les 10 hores de tennis i petanca, i com no volem que us rovelleu i estem en temps de crisi, hem pensat que alguna cosa hem de fer.

Animeu-vos a participar al nostre PENTATHLÓN. No és necessari participar a totes les activitats. Aquestes seran: TENNIS, PETANCA, PING PONG, BITLLES I CARTES

Preu per assistents: 7 € Adult i 4€ fins a 12 anys.

Venda de tiquets: primera hora del matí.

Començament: 9 del matí.

Dinar: entre les 13 i les 15 hores .

Amanida, vedella a la xocolata, begudes i postres.

Acabament: 17 hores aproximadament.

Últim dia per apuntar-vos: 3 de novembre. (MOLT IMPORTANT!)

Les llistes estaran penjades al taulell d’anuncis del club, i haureu d’assenyalar amb una creu a quines activitats voleu participar. Hi haurà premis per tots els guanyadors.

Si només voleu venir a dinar amb nosaltres i no voleu participar en res, apunteu-vos a la llista sense marcar cap activitat. El preu és el mateix.

En cas de pluja ho aplaçarem al diumenge següent i ho notificarem al panell informatiu del club.

Animeu-vos, la tardor també pot ser divertida. Com més serem, millor ens ho passarem!!! Us avançarem les noves propostes per aquest hivern.

La comissió de festes

5 de juliol, campionat de dobles mixtes

Des de les 6 de la tarda fins la una de la nit, 16 parelles varen competir entre elles. En acabar, tots a la piscina!
L'enhorabona per les parellez guanyadores, Marta i Toni, Maria i James!

6 de julio, Asamblea General Extraordinaria

Os esperamos el próximo 6 de julio a las 11 en nuestro local social, especialmente a los miembros con derecho a voto. El objetivo es decidir la mejora de la pista 1 para colocar el mismo tipo de superficie que en las pistas 2 y 3. También os informaremos del estado del proyecto de construcción de unos nuevos vestuarios y gimnasio.
La Junta Directiva

Nuevo Blog del CT Montseny

Además de nuestra web, queremos seguir explorando las posibilidades de internet para facilitar las comunicaciones con/entre nuestros socios. Por eso, acabamos de crear este blog de forma experimental.
Os invitamos a todos los socios a que nos enviéis vuestras direcciones de correo escribiendo a info@ctmontseny.es. Queremos hacer crecer nuestra comunidad online porque cuanto mayor sea, más sentido tendrá dedicar recursos a la participación por internet.