Vols que t'enviem l'Actualitat del Club cada cop que publiquem res? Dona'ns la teva adreça:
Termes i Condicions
Notícies o dades que volem compartir amb tothom. Recull de l'activitat que fem. Anuncis o comunicats a tots els associats... Si en caben de coses aquí!

Actualitat del Club

Vols que t'enviem l'Actualitat del Club cada cop que publiquem res? Dona'ns la teva adreça:
Termes i Condicions
Notícies o dades que volem compartir amb tothom. Recull de l'activitat que fem. Anuncis o comunicats a tots els associats... Si en caben de coses aquí!

Acte d'homenatge al Sr. Felipe Tena

Ens fem ressó del següent comunicat rebut de l'Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor:

El proper dissabte 19 de setembre, tindrà lloc l’homenatge al Sr. Felipe Tena, amb els actes que a continuació es relacionen:

  • 09:00 h – Sortida a peu des de l’Ajuntament fins al punt de trobada de Terres Blanques.
  • 09:30 h – Sortida de Terres Blanques a l’indret on va morir el Sr. Felipe Tena (a uns dos quilòmetres de distància).
  • 11:00 h – Acte homenatge i descoberta de monòlit en el seu record.
  • 18:30 h – Missa homenatge a l’església de Sant Pere de Vilamajor.

Dinar de Final de Temporada

Ves anotant aquesta data: El dissabte 3 d'Octubre farem el tradicional dinar de Final de Temporada.

La novetat, enguany, és que el celebrarem al Local Social de Faldes.

Com sempre, després del dinar s'entregaran els premir de petanca (els de tennis els varem entregar en acabar les finals) i després tindrem tota la tarda per ballar.

Us avisarem de preu i menú quan ho tinguem.

22 d'Agost: Marató de Tennis i Petanca

Com cada any comencem la festa grossa de l’esport al Club: les 10 HORES DE TENNIS I PETANCA. Blaus contra vermells. Enguany el dissabte 22 d’Agost.

El funcionament serà com sempre:

  • TENNIS: començarà a les 16 hores i acabarà a les 2 de la matinada.
  • PETANCA: començarà a les 18 hores i acabarà a les 12 h.

Veniu una mica abans per veure els horaris de partit que us toquen i recollir la cinta de colors. Ja sabeu que la puntualitat és important perqué l’horari és estricte.

Pararem a les 21 h. per sopar. Enguany, com a novetat, i gràcies als nostres patrocinadors “Jamones La Cava”, podrem sopar al Club. El sopar consistirà en un plat d’embotits amb beguda, cafè i postres. El preu pel sopar es de 3 € per persona.

Podeu apuntar-vos al taulell del Club, a les 10 hores i al sopar o sols a les 10 hores o sols al sopar. Feu-ho, si us plau, fins dijous dia 20 d’agost.

T'Esperem aquest dissabte a la "Fira Jove"!

El nostre jovent ha organitzat per aquest dissabte 25 la "Fira Jove".

Pel matí de 11 a 1, i per la tarda de 4 a 7, tindran les paradetes muntades a la zona de la gespa, on podràs participar a les atraccions que han preparat.

Qui faci totes les proves aconseguirà el berenar que han preparat.

Els beneficis aniran destinats a material pel Club per ells, perquè continuï sent un lloc on gent de totes les edats ens hi sentim a gust i hi passem les hores d'esbarjo.

Com diuen ells mateixos:

"Si un bon dia vols passar,

a la Fira Jova has d'anar.

I si un berenar divertit vols aconseguir,

a al Fira has de venir!"

 

Apunteu-vos ja a la Festa i Sopar del dia 25!

Ja està al taulell del Club la llista per apuntar-se. No ho deixeu pel darrer dia!

Si voleu més detalls, els trobareu a:

festa-destiu-iva-de-cuentos-chinos

Us hi esperem!

24 de juliol: Música en viu

Com preludi de la festa del dia 25, hem preparat una activitat diferent per la nit del divendres.

Prepareu-vos per gaudir d'un concert exclusiu de la mítica banda SR. LÓPEZ!

Quan? Divendres 24 de juliol a les 10 de la nit

On?  Local Social de Faldes del montseny.

L'entrada és oberta a tothom. Porteu els vostres amics i les ganes de ballar!

 

Sessions d'aquagym a la piscina

Us voleu divertir, a l'hora que mantenir la forma sense passar calor?

De dilluns a divendres a les 13:00, i els dissabtes en dues sessions, s'han organitzat sessions d'aquagym a la piscina del Club.

El preu és de 3 € per sessió, o 10 € per l'abonament a les 7 sessions de la setmana.

Per més informació, parleu amb el monitor, en Francesc. Està de dilluns a divendres tots els matin, i el dissabte tot el dia.

 

Canvi de dia del Sorteig

Finalment el sorteig dels quadres del campionat de dobles mixtes del 4 de juliol es farà:

  •  Divendres 3 de juliol a les 7 de la tarda al mateix lloc
Disculpeu les molèsties.

Torneig de dobles Mixtos: Sorteig dels Quadres

Demà dijous 2 de juliol, a les 7 de la tarda, a la zona de la piscina, procedirem al sorteig de partits Per la primera ronda, i les posicions dins del quadre. Tothom hi és convidat assistir-hi. Després penjarem els quadres dins l'apartat "Competicions".

La primera ronda es jugarà dissabte el matí. Els guanyadors aniran cap el quadre A, i els perdedors cap el quadre B. La primera ronda es jugarà a 1 set americà (9 jocs).

El dissabte per la tarda es jugaran les eliminatòries dels quadres A i B, que es disputaran a partits de 40 minuts, en format similar a quan fem les 10 hores de tennis.

Les finals es jugaran altre cop a 1 set de 9 jocs. Calculem acabar just per sopar (qui vulgui, al Club).

La organització es reserva el dret d'introduïr canvis per les necessitats del joc.

Us recordem que aquest dissabte, apart del torneig de dobles mixtes,tindrem:

  • Partits de futbol i bàsket pares contra fills (dissabte la tarda).
  • La Piscina oberta ininterrompudament des de les 11 del matí fins a mitjanit (nit de la piscina)
  • Xocolotada com a final de festa

Us hi esperem a tots!

 

Arriben les eliminatòries al Campionat Mon Sport!

Acabada la fase de lligueta, aquest cap de setmana comencen els quadres elimitaroris del Campionat Social de Tennis Individual, trofeu "Mon Sport". 23 partits a vida o mort.

Dins de l'apartat "Competicions", podreu trobar els partits d'aquesta primera ronda d'eliminatòries. També hem publicat el quadre sencer, per veure tothom els diferents rivals que li esperen (a qui passi ronda).

Molta sort!